Jdi na obsah Jdi na menu
Reklama
Založte webové stránky zdarma - eStránky.cz
 


příprava do ztv

26. 4. 2009

Metodicky zpracovaná příprava na blok ZTV

 

 

  •  Skupina:  Děti( patologické jevy) - starší školní věk
  • Instruktor:          
  • Místo:                  Tělocvična
  • Hlavní cíl:           Protažení zkrácených svalů a posílení oslabených svalů v oblasti kolenních kloubů
  • Metodický postup : 55min-60min

                                                                                                                                 poznámky:

1.úvodní část   a) organizační: Seznámení s cílem hodiny a následná

                                                  motivace ke cvičení ( lepší pohyblivost v kolenním

                                     kloubu, budou mít dobrý pocit ze cvičení,prevence bolesti..)                                                                                                                                                                                     ( 5 min)

 

                                               b) rušná:    Honička po celé tělocvičně       (10 min)

 

                 2.hlavní část    a) vyrovnávací: Cvičení na zkrácené a oslabené svaly                                                                                                     oprava chyb

                                                        v oblasti kolen. kloubu (viz příloha)         (15 min)

                                                        pomůcky:      podložka a overbal

                                                                                                                                              u                                                                                                                 

                                                    b) kondiční:   Cvičení pro rozvoj vytrvalosti a síly-

                                                   na cvičení břišního svalstva                                           spr                                                                                  upozornění na  spávné dýchání

5  min švihadlo, 5 min sedy, lehy;  5min vyklusání po tělocvičně             ( 15 min)

                                                         pomůcky:   švihadlo, podložka   

 

                        3. závěrečná část – a) uklidnění:    Relaxace na podložce za poslechu

                                                          relaxační hudby                                       ( 5 min)

                                                          pomůcky:     podložka, rádio, CD

                

                                                        b) organizační: zhodnocení hodiny, zda byl splněn cíl,

mo                                                           motivovat děti k pravidelnému cvičení                                                                                                                          ( 5 min)